LOBSTER FEED #5 | PRASÓWKA MARKETINGOWA B2B

Zapraszam na majowe zestawienie marketingowej prasy. Zróbmy sobie małą przerwę od pracy, przygotujmy  kawę i usiądźmy na słonku delektując się nową porcją wiedzy i inspiracji. 

Jakie wskaźniki KPI marketing B2B powinien brać pod uwagę?

Zacznijmy od materiału od Karol Kieżel z Sellwise, który opisuje, jakie KPI powinny znaleźć się na liście Marketera B2B. Bardzo cenne zestawienie, które każdy członek zespołu marketingowego powinien sobie wziąć do serca. Artykuł znajdziecie w tym miejscu: https://www.sellwise.pl/wskazniki-kpi-marketing-b2b/

4 modele sprzedaży B2B – od jakich treści marketingowych zacząć?

Na blogu Marketing B2B znajdziemy wpis wyszczególniający kilka modeli sprzedaży oraz wskazówki jak dostosować do nich nasze marketingowe treści.  Warto przeczytać, a jedno zdanie trzeba koniecznie zapamiętać: “Jeśli chcesz coś zrobić dobrze i mieć widoczne efekty, podejdź do tego strategicznie, czyli skup się na jednym obszarze.”. Oczywiście polecam lekturę całości: https://b2b-marketing.pl/2021/02/24/4-modele-sprzedazy-b2b-od-jakich-tresci-marketingowych-zaczac/

Emocje negatywne w marketingu – jaka jest ich rola i dlaczego warto je badać

Bardzo interesująca artykuł uświadamiając, jak ważną rolę w marketingu odgrywają emocje, również te negatywne. W środku:

  • Smutek, złość, strach, wstręt… czym są i po co są?
  • Emocje negatywne w marketingu – dlaczego warto je badać?
  • Jak zachowują się konsumenci okazujący negatywne emocje?
  • Co jeszcze może wywołać negatywne emocje, jeśli chodzi o marketing?
  • Od badania negatywnych emocji do ich wykorzystywania

Koniecznie zajrzyjcie: https://marketingprzykawie.pl/artykuly/emocje-negatywne-w-marketingu-jaka-jest-ich-rola-i-dlaczego-warto-je-badac/

Promocja treści jako element marketingu treści w B2B – 10 pomysłów na dystrybucję

Najlepszy content bez dobrej dystrybucji jest jak pączek bez lukru – bez sensu. Sposobów na mądre wykorzystanie przygotowanego przez nas materiału może być wiele. Jeśli jednak uważacie, że wyczerpały się już wszystkie możliwe opcje, sprawdźcie jakie pomysły na dystrybucję treści zaproponował Casbeg: https://casbeg.com/pl/blog/10-pomyslow-na-dystrybucje-tresci-w-marketingu-b2b/

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *