LOBSTER FEED #4 | PRASÓWKA MARKETINGOWA B2B

Czas świątecznego wytchnienia już za nami, więc czas wrócić na pełne obroty i planować działania na drugi kwartał. Jeśli szukacie inspiracji z marketingowo-sprzedażowego podwórka, to służymy najświeższymi perełkami z kwietniowego przeglądu prasy. Kawa w dłoń i zaczynamy 🙂 

O sprzedaży w B2B okiem Tomasza Karwatki

Jak ułożyć i uporządkować sprzedaż w startupie (i nie tylko) w B2B? Swoją wiedzą w tym zakresie podzielił się Tomasz Karwatka, współzałożyciel Divante i wielu innych projektów. Sukcesy autora mówią same za siebie, więc poznanie jego spojrzenia na sprzedaż w B2B to wyjątkowa okazja dla każdego pasjonata tej dziedziny. Oprócz osobistych doświadczeń, w artykule znalazła się również cała lista wartych uwagi książek. Lektura obowiązkowa!

Link do artykułu.

Jak pisać? Tipy od Content Marketing Institute

Siadasz przed pustą kartką i… Każdy twórca, dziennikarz, marketer zna ten moment. Większość z nas ma też już co najmniej kilka taktyk, jak dobrze i efektywnie pisać. A próbowaliście kiedyś pisać tak, jakbyście rozmawiali ze swoim odbiorcą? Content Marketing Institute.

Artykuł Content Marketing Institute.

Co automatyzować w B2B?

Marketing automation to dalej mało znany i wykorzystywany obszar w B2B. Jeśli zastanawiacie się w jaki sposób rozwiązania automatyzujące działania marketingowe mogłyby zwiększyć efektywność Waszej pracy, to Szymon Negacz ma dla Was odpowiedź – a w zasadzie 16 odpowiedzi 🙂 Wysłuchajcie 103. odcinka podcastu Nowoczesna sprzedaż i marketing, w którym znajdziecie 16 przykładowych scenariuszy marketing automation do wykorzystania w B2B.

Link do odcinka podcastu.

Wywiad: Marketing to gra

Na koniec polecamy lekturze wywiad z inspirującym marketerem – Jakub Biel opowiada w rozmowie z noizz.pl o kampaniach na Pornhubie, Telegazecie i Tinderze. Jeśli szukacie kreatywnej dawki wiedzy i ciekawostek, przyjrzyjcie się bliżej sylwetce Jakuba 🙂 

Wywiad z Jakubem dostępny tutaj.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *