Lobster feed #3 | Prasówka Marketingowa B2B

Koniec pierwszego kwartału zbliża się wielkimi krokami. Czy to już czas na pierwsze marketingowe wnioski? Zdecydowanie. Niech zatem prasa ze świata marketingu stanie się dla nas wszystkich inspiracją dla nowej, lepszej pracy. Zapraszam.

Jak stworzyć skuteczny newsletter B2B?

Założę się, że na skrzynkę każdego z nas trafia cykliczny e-mail od lubianych organizacji. Nic dziwnego, newsletter jest bardzo ciekawą i skuteczną formą zdobywania nowej wiedzy, informacji lub w przypadku sklepów – rabatów. Jak zatem wykorzystać to narzędzie i sprawić, że wiadomość będzie chętnie klikana? O tym na blogu Casbeg: https://casbeg.com/pl/blog/jak-stworzyc-skuteczny-newsletter-b2b/

Jak używać certyfikatów w Twoim marketingu B2B I B2C – certyfikaty jako narzędzie marketingowe

Lubicie zdobywać nowe certyfikaty? Uważacie, że jest to wiarygodne potwierdzenie kompetencji? A może by tak wykorzystać je w marketingu i sprawić, że będą kolejnym narzędziem wspomagającym sprzedaż w naszych firmach. Sprawdźmy co na ten temat mówi Callpage: https://www.callpage.pl/blog/jak-u%C5%BCywa%C4%87-certyfikat%C3%B3w-w-twoim-marketingu-b2b-i-b2c-certyfikaty-jako-narz%C4%99dzie-marketingowe

5 narzędzi do analizy konkurencji, które warto znać

Im lepiej znamy swoją konkurencję, tym trudniej nas zaskoczyć. Warto trzymać rękę na pulsie i na bieżąco monitorować jakie kroki podejmują rywale, żeby być krok przed wszystkimi. Na szczęście nie musimy tego robić “ręcznie”, Brand24 proponuje 5 narzędzi, które nam to ułatwią: https://brand24.pl/blog/narzedzia-do-analizy-konkurencji/

Social Selling w sprzedaży B2B – jak zacząć.

Od sprzedaży do marketingu krótka droga, więc i dla nas znajdą się tu ciekawe wskazówki. Agnieszka Wnuk w wywiadzie dla mlodyhandlowiec.pl opowiada:

  • Czy Social Selling to dobry pomysł dla początkującego handlowca?
  • Od czego zacząć i na czym się skupić?
  • Jakie działania podejmować?
  • Jak Linkedin pomaga w pozyskiwaniu klientów?

Przydatna lektura dla marketerów i kolegów z działu obok: https://mlodyhandlowiec.pl/social-selling-na-dla-poczatkujacych/

1 thought on “Lobster feed #3 | Prasówka Marketingowa B2B”

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *