LOBSTER FEED #2 | PRASÓWKA MARKETINGOWA B2B

Jak minął Wam pierwszy miesiąc roku? Nam na pewno szybko i pracowicie! Znalazłyśmy jednak chwilę na prasówkę, więc oddajemy w Wasze ręce drugi odcinek z cyklu LOBSTER FEED.

2021 B2B Content Marketing: What Now? – badanie Content Marketing Institute

Jak w 2021 roku planujemy działać w obszarze contentu? Jaki wpływ na nasze działania miała w minionych miesiącach pandemia? Najlepiej zapytać o to u źródła, co też jak co roku, zrobili przedstawiciele Content Marketing Institute. 

Obszerny raport z badania znajdziecie tutaj

Lejek sprzedażowy umarł – niech żyje Flywheel. 

O idei lejka sprzedażowego mówi się od lat. Ale czy ta koncepcja jest nadal właściwa? Czy dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość nie powinna zrewidować tego, jak rozumiemy drogę zakupową? Otóż tak i pojawiło się nawet w tym kontekście nowe określenie – Flywheel. 

Obszerny artykuł na ten temat znajdziecie na blogu Jacka Kotarbińskiego.

Dlaczego tak mało osób pobiera Twoje materiały?

Tworzysz tygodniami obszerny e-book. Dbasz o to, aby jego warstwa merytoryczna, jak i odbiór graficzny, był na jak najwyższym poziomie. Z dumą publikujesz swoje dzieło i… mało kto je pobiera. Dlaczego Twój materiał nie konwertuje? Powodów może być wiele, a 6 gotowych odpowiedzi przedstawił w jednym z odcinków swojego podcastu Artur Jabłoński. 

Jak poznać proces biznesowy klienta B2B?

Jak kupują klienci biznesowi? Coraz bardziej samodzielnie – według badań 77% osób biorących udział w procesach decyzyjnych w B2B zwiększyło czas, jaki poświęca na samodzielny research. Coraz później też decydują się na kontakt z dostawcą. W praktyce oznacza to, że rola marketerów B2B staje się coraz istotniejsza. Jak wykorzystać tę sytuację w praktyce? O tym szczegółowo opowiedział Łukasz Kosuniak podczas ostatniego webinaru. Nagranie zapewne już niebawem będzie dostępne online, więc zachęcam do subskrypcji kanału Łukasza.

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *